Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 3. januar 2012

Round Robin

Hei og Godt Nytt År til alle dere der ute :-)

Det nye året er godt i gang og hverdagen lar ikke vente på seg. En juleferie er over og pliktene kaller, synes det er godt å komme i gjenge igjen, jeg da!
Har så smått startet opp igjen med mine sysler og nå har jeg gjort ferdig et Round Robin-prosjekt vi i sygruppa hadde før jul. Det var et artig og av og til et utfordrende prosjekt. Vi var 6 sy-venninner som var med på dette og her er mitt Round Robin som jeg var så heldig å få når det var ferdig. Det skulle være ca 40x40 ferdig sydd så skulle vi gjøre det ferdig selv, enten pute, brikke, veggbilde ol.  Jeg hadde ikke oppgitt noe speisielt tema, men valgte fargene sort/grått med inspill av friskhet og tenkte at jeg ville bruke det til en brikke. Så her er mitt ferdige produkt, er jeg ikke heldig? Tusen takk til dere sy-venninner som har gitt meg denne :-)


PS: må bare fortelle at jeg fikk forstørrelsesglass med lys fra min sambo til jul, han så hvordan jeg myset og nærmest lå over håndarbeidet før jul, så han er observant, ikke sant? Kjempekjekt når jeg skulle sy lukkekanten på denne når den var sort og bakstoffet mørkt grått. Absolutt å anbefale! Tusen takk min snille mann :-)

1 kommentar:

  1. Den ble da bare kjempefin :)
    Og heldige du - med en snill mann som passer på og finner løsninger . Ta godt vare på ham, de vokser ikke på trær.. :)

    SvarSlett