Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 29. januar 2012

Veske

Denne veska var artig å sy, har faktisk sydd 4 av denne sorten etter mønster fra MyQuilt nr 2/2010.  Litt forskjellige stoffer har vært brukt, noe brunt og noe sort. Reimene er tilpasset etter ønske men litt lengde på dem synes jeg passet best. Synes det var en veldig artig modell, spesielt med lommene på hver side. Nå har jeg kjøpt meg et nytt mønster på veske, skal bli spennende å begynne på den etterhvert.

1 kommentar:

  1. Hei Linda!
    Her har du jammen sydd nok en fin utgave av denne veska! Imponert over at du har laget hele 4 stk. Gleder meg til å se ditt neste prosjekt også!
    Hilsen Berit

    SvarSlett