Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 8. april 2012

Syrom !

Kjøkkenet er ferdig, og nå er også systua flyttet inn på ledig rom etter eldste datteren som har flyttet hjemmefra. Mor har selvfølgelig konferert med henne om å få låne rommet hennes ;-) Som takk skal jeg sy puter og gardiner til leiligheten, noe jeg selvfølgelig gjør med glede! Men her ser dere sy"stua" ferdig innflyttet og tatt i bruk! Gleder med til å bruke litt tid der!
God plass til skjæring og anlegg rundt symaksina

Endelig litt orden og oversikt i stofflageret

2 kommentarer:

  1. Herlig med syrom :-)) Jeg å vil ha det, sukk... Men det står på ønskelista :-) Så fint det ble, og godt med plass rundt maskina.Og orden i sysakene er deilig ! Ha en flott 2.påskedag, Linda :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg har til nå okkupert spisestua skjønner du, så det er nok flere i familien som ønsket et syrom velkomment :-) Bare gled deg til du har det også! Kos deg i nyedlig vårvær!

      Slett