Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 19. juni 2012

Dongeri-skjørt ble veske

Da datteren i huset flyttet for litt siden ble det igjen noen poser med klær som ikke ble med på flyttelasset. Da var mor snar med sortering....  Noe ble kastet (men selvfølgelig ble knapper og div. omhyggelig tatt vare på..), noe ble levert i container for levering til de som trenger det så sårt, og noe ble med til systua mi :-) ! Sånn som disse 3 dongeri-skjørtene, de var så søte og små at de måtte bli emner til dongeri-vesker.

Skulle så gjerne ha fått rotert på bildet men får det ikke til, så dere får legge hodet litt på skakke istedet.... :-)
Her er den første veska ferdig. Har sydd på hanker og en liten klaff for lukking. Har sløyfet glidelåslukking og istedet sydd ei lomme innvendig med glidelås. Så er den pyntet med et artig, friskt belte og noen hjerte-knapper.




Innvendig har jeg laget fòr med et lag volumvliseline, 2 lommer i den ene siden og ei glidelåslomme på andre siden.

2 kommentarer: