Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

fredag 29. juni 2012

Reisemappe

Denne reisemappa er sydd etter mønster fra MyQuilt nr 4/2011. Har lenge hatt lyst å sy denne og til markedet vårt sydde jeg 3 stk. Glemte selvfølgelig å ta bilde av de 2 andre og de solgte jeg på markedet... men viser den 3. utgaven som ser slik ut. Stoffet er det samme som jeg brukte til veska jeg viste i et tidligere innlegg. Ønsker alle ei riktig fin helg :-)

Mappa lukkes med en klaff med trykknapp. Måler ca 7x9,5 inch.
 

Å så jeg da, tatt bilde på skakke igjen... men ihvertfall, på venstre side (sett liggende)  er ei glidelåslomme som f.eks kan brukes å oppbevare norske penger når man er i utlandet, ei lomme for pass og ei for penn. På høyresiden 2 lommer for div reisedokumenter. Faktisk talt ei praktisk mappe ! Skal også være ei lita plastlomme for oppbevaring av reiseforsikringsbevis, den har jeg glemt men skal sy den på for hånd før neste marked.

2 kommentarer:

  1. Nå har jeg vært en liten runde på bloggen din. Du lager så mye flott! Reisemappen er kjempefin, og tøft stoff du har brukt. :)

    SvarSlett
  2. Denne er kjempefin - stilig og praktisk :)

    SvarSlett