Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 7. august 2012

Blå Sommer

Dette ble min variant av Blå Sommer fra Quiltemagasinet nr 3/2012 som ble påbegynt før sommerferien. Valgte noen færre blomster på brikkene og synes det ble helt greit. Motivet ble til etterhvert som stoffbitene ble plukket fram, noen var ikke større enn at det ble en avkortet blomst. Til lukkekant brukte jeg noen oppklipte remser jeg fikk fra en god venninne i "ryddesjau" for en tid tilbake. Quiltingen avsluttet jeg med litt større mellomrom mellom de ytterste sømmene.



.

1 kommentar: