Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 14. august 2012

Reisevesker

2 nye reisevesker sydd etter mønster fra MyQuilt. Synes det ble ei fin og grei veske til reisedokumentene når man skal ut på reise. Å så han Paddington da, han er bare herlig !!! Han er kjøpt på Quiltegården i Trondheim. Uglene kommrt fra Stoff og Stil i Trondheim.


Innsiden på mappene, med penn-lomme, plastlomme for reiseforsikringsbevis, glidelåslomme for oppbevaring av norske penger mens man trenger lommeboka til utenlandsk valuta, og 3 andre lommer for pass og div reisedokumenter.

4 kommentarer:

  1. Så fine! :O)
    Ja, det var vært litt vel mye regn i sommer... men vi får håpe på en fin august!

    SvarSlett
  2. Kjempefine - praktisk modell og fine stoffer :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine,og så flotte og spesielle stoffer som ikke alle har!Sydde den til AnnAKA,,syns den er for stor.Denne er kan hende noe mindre,bladet har eg,så kan hende eg lager en slik også.
    God helg,snart!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  4. Supre reisevesker. Likte stoffene veldig godt. Tusen takk for koselig kommentar hos meg. :)

    SvarSlett