Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 11. november 2012

Lys-glass

Da er helgens kunst- og håndtverksmesse over for i år. Det har vært ei kjempefin helg med mye besøk på messa. Jeg er veldig godt fornøyd og gleder meg til neste messe om tre uker, så tusen takk til alle de som har handlet hos meg. Det er også kjempe artig at mange kommer å ser hva en driver med selv om de ikke kjøper noe. Kanskje kommer de igjen senere en gang? Det er godt å komme hjem etter ei sånn helg å bare slappe av med føttene godt plantet på skammelen :)

Disse lyslyktene hadde jeg med på messa og alle sammen ble solgt, kjempeartig :) Det er ikke så lett å få de frem godt nok på bildene, de er mye finere i virkeligheten (synes nå jeg da.... :) )





2 kommentarer:

  1. Hyggelig at dere har hatt en fin messe i helga :) det fortjener dere ! flotte lysglass du har laget - skjønner godt at de ble solgt ;)

    SvarSlett
  2. Så gøy at lysholderene gikk unna :O)
    Morro og slitsomt med julemesser,
    deilig å legge bena høyt etter en dag med full fart!

    SvarSlett