Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

torsdag 8. november 2012

Toalettvesker med flotte damer

Har fått noen flotte damer i hus, det er både sydamer, sykepleiere og flere. Her har jeg fått to av dem med på hver sin toalettmappe, og de ble veldig fornøyd med å på pryde fremsiden på veskene :) Synes de er så stilige, har flere liggende som bare venter på å få plass på ett eller annet syprosjekt. ,
I morgen blir det rigging til messa i helga, åååå jeg gleder meg masse !!! Er alltid spent på om det kommer mye folk og om noe av det man har laget faller i smak hos noen... Men det blir nok ei flott helg uansett :)


En snelle på hodet gjør susen. Rundet den av i toppen, en artig fasong synes jeg. 

Innvendige lommer på begge sider

En frøken sykepleier :)

Også denne fikk innvendige lommer på begge sider.

5 kommentarer:

  1. Kjempe fine :O)
    Lykke til på messen!

    SvarSlett
  2. Så flott disse ble Linda, veldig bra :) ønsker deg /dere lykke til med messe i helga, du / dere fortjener masse besøk ;) stå på !

    SvarSlett
  3. Det var trevliga toalettväskor som Du sytt, tycker jag. De "damerna" är så härliga.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Fine og forseggjorte toalettmapper! :o) God helg!

    SvarSlett
  5. Flotte toalettmapper med artige motiver!

    SvarSlett