Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 9. desember 2012

Give-aways

Flere bloggere har flotte give-aways nå før jul, og her er noen av de jeg har funnet:

Olaug har denne flotte bloggen og inviterer til nisse-give-away.
 
 
Englequilt sin flotte blogg finner du her og hun trekker sin give-away 12. desember


Nikoline har også en flott blogg med denne invitasjonene til give-away:
SAM_0329-vert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar