Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 26. februar 2013

Påskeløper

Først må jeg få takke alle som har besøkt bloggen min og lagt igjen kommentar hos meg. Det er ingengting som er så artig og inspirerende som å få så fine tilbakemeldinger !
I går kveld sydde jeg denne enkle påskeløperen som skal være bursdagsgave til svigermor. Pynta med noen blonder, det kvikker veldig opp synes jeg.  Men så er jeg glad i blonder også da :-)

Måler ca 35 x 90 cm

Har brukt 2 forskjellige blonder her. Og se så masse små fine påskekyllinger :-)








6 kommentarer:

  1. Veldig fin påskeløper du har sydd :O)

    SvarSlett
  2. Det var fine påskefarger, den lyser opp liksom , --takk for koselig kommentar på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Hei Linda!
    Dette var en ekte påskeløper! Kjempefin. Ble inspirert til å sy noe vårlig, jeg 'og. Du er så produktiv for tiden, gleder meg til å se ditt neste prosjekt.
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  4. Så fin påsklöpare Du har sytt! Att sy dit spets så som Du gjort är väldigt stiligt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Herlig påskeløper du har sydd.:) Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Så mange ting jeg også har lyst til å lage, men tiden flyr så altfor fort.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett