Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 23. april 2013

Flere konfirmasjons-kort

Jeg fortsetter med konfirmasjonskort som jeg skrev i forrige innlegg. Og noen nye ordinære kort er også blitt til! Om noen ønsker noen av disse (eller evt. andre) er det bare å sende meg en mail så skal jeg svare og sende så fort jeg bare kan :-)

2 konfirmasjonskort og 2 ordinære kort, disse er solgt.


3 stk konfirmasjonskort til jente (... seff... :-)  )


4 stk konfirmasjonskort, kanskje forbeholdt gutt.....

3 forskjellige, 1 i grå/sort, 1 i lilla og 1 i mint

3 ordinære kort i mint, årets farge som jeg synes er så nydelig!


2 ordinære kort, bildene blir litt lysere enn kortene er i virkeligheten.


5 kommentarer:

  1. Flotte kort du har laga :)

    SvarSlett
  2. Jøss som du har produsert :) her var det mye flott Linda, du er flink ! Du inspirerer meg ;)

    SvarSlett
  3. Mange fine kort her ja, flink er du :-)

    SvarSlett
  4. Mange fine kort du har laget :O)

    SvarSlett