Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

torsdag 4. april 2013

Ny veske

Denne veska er sydd etter mønster fra siste utgave av MyQuilt, og veska heter "Lily".  Begge stoffelen er kjøpt på Stoff og Stil, sort lin og det lyse med mønster og skrifter. Har vattert med kraftig vatt for å få den stødig. Det er fin størrelse på den, kjekt med utvendige lommer da midtstykket er sydd på bare i sidene. Under er det påsydd  plast, holder seg nok renere og finere lengre vil jeg tro. Innvendige små lommer også og ganske bred bunn. Flott veske til å ha med på shopping. Jeg festet ei snor på innsiden for å ha litt kontroll på nøkkelhanka mi også, pussig du, den roter og leter jeg alltid etter i veska mi.... :-) Denne blir fin å ha med når vi snart skal på weekendtur!




6 kommentarer:

  1. Den var knallfin , en skikkelig ønskeveske :)

    SvarSlett
  2. Flott veske du har laget :-)

    SvarSlett
  3. Väskan som Du sytt är urtjusig, tycker jag. En riktigt stilig väska att hänga över Din axel!

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Så fin veske du har laget, veldig fin ble den :-)

    SvarSlett
  5. Hei Linda!
    Du er så flink til å lage dine egne stilige veskevarianter . Denne er jo en av flere du har sydd fra My Quilt, og jeg må nok finne frem det bladet igjen. ....denne veska har jeg rett og slett ikke lagt merke til før jeg så din kjempefine . God helg
    Syhilsen fra Berit

    SvarSlett
  6. Denne var rett og slett tøff.

    SvarSlett