Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 26. juni 2013

SOMMER-MARKED

På lørdag er det klart for sommer-marked på Flakk. Det er 3. året det arragneres marked her og jeg gleder meg veldig til å være med på dette for 3. gang :-) I år er det 13-14 utstillere som kommer så her blir det nok veldig mye forskjellig å se. Vi håper bare væregudene kan være med oss så vi får en minnerik dag med mye besøk. Alle er hjertlig velkommen til å stikke innom :-)



I et tidligere innlegg viste jeg ei ipad-mappe, og her har jeg laget 5 til i forskjellige stoffer, mønsteret er fra MyQuilt nr 1/2012.  Alle lukkes med borelås da jeg foretrekker det istedet for magnetknapp som det står i mønsteret. Her er alle 5 i skjønn forening :-)


Denne fikk tekst på fremsiden og pyntet med knapper for å skjule sømmen etter borelåsen.


Fikk tips fra ei syvenninne om å sy hanke på, ingen dum ide så det ble hanker på noen :-)


De er vattert med volumvliseline og foret med fleese.



3 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är fina I-Padväskor som Du har sytt.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Ja det var fine ipadmapper og smart med hank på! Håper du hadde godt salg på markedet:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Setter veldig pris på det. Ipad mappene var smarte, og spesielt med hank. Ønsker deg en god sommer!

    SvarSlett