Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

fredag 4. oktober 2013

Dongeriveske

MyQuilt hadde i et nr tidligere i år modell av denne veska og den har stått på lista mi over ting jeg har hatt lyst å sy. Så nå er den ferdig! Synes det ble fint med de aplikerte sirklene, kjekt å skjule evt. hull eller flekker med dem :-) Hankene er også sydd av samme stoff som sirklene for å ta igjen fargene, ble veldig fornøyd med dem. Veska er fòret og 2 lommer innvendig, ei med glidelås. Baksiden av veska har fått noen sirkler også. I feste på ene hanken er det en ring med litt pynt i! 
God fredagskveld :-)






1 kommentar:

  1. Det var en tuff jeansväska som Du sytt, tycker jag. Att sy på cirklar i olika tyger var en fin effekt. Och att även ta med färgade tyger upp i handtaget.

    Dollandesign

    SvarSlett