Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 16. mars 2014

Nye kort

I dag har jeg hatt rotet mitt oppe på spisebordet i stua (for på syrommet er det ikke fremkommelig... sukk). Måtte lage opp noen nye kort i utvalget mitt for det har gått med mye av det jeg hadde no. Tenkte det var greit å få unna noe av alt jeg har, men det er som stoffene det, det minker svært lite... :-) Utstyret jeg bruker er innkjøpt på forskjellige hobbybutikker rundt om.
Her er da noe av det jeg fikk til i dag:











3 kommentarer:

  1. Wow Linda -du er produktiv ! Her var det mye lekkert, du er flink og kreativ ARTIG ;)

    SvarSlett
  2. Så mange fargerike, flotte og stilige kort du har tryllet fram!

    SvarSlett
  3. Du er kjempeflink, jeg er helt imponert!

    SvarSlett