Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 4. januar 2015

Lys-glass

Starter 2015 med noen nye lysglass. Det er en stund siden jeg har laget disse nå, så før jeg la bort jule-"utstyret" måtte jeg bare lage noen av disse.Har laget slike tidligere i bl.a. rødt og de har vært populære. Så får jeg håpe disse faller i smak til neste jul :-)


Bronsehjerter, fin farge synes jeg

Gullhjerter og gullstjerner
Sølvhjerter og sølvstjerner
Bronse-hjerter




3 kommentarer: