Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 29. april 2015

Konfirmasjonskort på bestilling





Konfirmasjonstiden er over oss i disse dager og her er et kort jeg har laget på bestilling. Konfirmanten er visst veldig allsidig, noe som gjenspeiler seg i dette kortet :-)
Har laget en del kort til denne anledningen og selger unna etter hvert, det er veldig artig :-) Skal vise flere etter hvert!





Inne har jeg også pyntet litt, koselig å åpne kortet når det er fint inni også :-)
Ø

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar