Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

mandag 16. november 2015

Juleløper

Og så en juleløper i samme mønster som i forrige innlegg. Fargerik så en trenger ikke mye annen pynt på bordet med denne løperen.. :-) Begge disse blir med på neste messe den 28. november.



4 kommentarer:

  1. En skikkelig flott juleløper!
    Spennende med salg på messe, håper du får solgt mye!

    SvarSlett
  2. Kjempe fin løper. Likte gått midten da motivet viste så godt :-)

    SvarSlett
  3. Enda en flott løper, du er flink å matche farger :)

    SvarSlett
  4. Jättefin jullöpare du sytt! Det var annorlunda men fint med spetsar i sidorna.

    SvarSlett