Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 4. november 2015

Løper med tre stjerner

Denne løperen har jeg sydd på samme måte som den jeg viste for to innlegg siden. Men denne har tre stjerner og er i adventfarger, og i tillegg har denne ramme i forhold til den andre. Stoffene er fra R.Systen i Trondheim og det hvite med gullglitter er kjøpt hos Nothern Quilt på Steinkjer. Hun hadde ikke mer igjen av dette i år så jeg har prøvd å bestille fra USA så jeg er spent å se hva som kommer i posten... Som sagt tok jeg disse stjernene ut fra teppet "Soloppgang" fra MyQuilt. Blir med på messa til helga denne også :-) Se mer info vedr. messa i forrige innlegg.



4 kommentarer:

  1. En flott duk , nydelige stoffer du har brukt her ,
    det blå stjernestoffet gjorde seg virkelig sammen med stjernemotivet :)

    SvarSlett