Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 6. desember 2015

Trekantpunger

Her har jeg laget et knippe med trekanpunter og vanlige punger, beregnet for guttebarn. Kan jo hende jenter også liker disse og det er jo helt greit :-) Trekantpungene hentet jeg inspirasjon fra Kort og søm for å lage. Litt forskjellige størrelser alt etter som.. ! Fine til små gaver med noe oppi f.eks.


Ha en fin 2. advent-søndag :-)

4 kommentarer:

  1. Kjekke og tøffe trekantpunger. Tøft guttestoff du har funnet. Rart at det er så mye vanskeligere å finne på noe til gutt enn til jente. Synst jeg i alle fall;)

    SvarSlett
  2. Tøft stoff dette :) kjekt å kunne gi noe selvsydd
    til gutter og :)
    Ha en fin advent-helg du og :)

    SvarSlett
  3. Tøffe trekantpunger du har sydd :)
    (takk for at du linket til meg)

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  4. Trekant pungene ble skikkelig flotte. Morsomt når man finner noe som passer til gutt, det synes jeg er vanskelig. :)

    SvarSlett