Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

fredag 25. mars 2016

Min påskesyssel = kort

Sytørken har hengt ved meg siden jul, men har så smått begynt litt med igjen nå. Så langt i påsken har vi vært på hyttetur og da måtte jeg ha med meg litt "syssel" og det ble en liten koffert og en gammel beuty-bag med utstyr for kort-laging. Snart er konfirmasjonstiden over oss igjen og det vil da bli spørsmål etter konfirmasjonskort, så det var målet i påsken. Litt skigåing har det blitt men ikke så mye da det i lavlandet her har forsvunnet mye snø de siste par ukene. Flere kort kommer senere, må bare lage dem først :-)  Fortsatt God Påske !







3 kommentarer:

  1. Koselige konfirmasjonskort du har laget :-)

    SvarSlett
  2. Å, så koselig det er med hjemmelagde konfirmasjonskort!!! Jammen har du rukket mye i påsken :)

    SvarSlett
  3. Så flotte kort! Nærmer seg fort konfirmasjonstida nå :)

    SvarSlett