Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

mandag 13. februar 2012

Gave-prosjekt

Selv om vi er i oppussinga av kjøkken blir det noe "døtid" innimellom, og selv om "systua" mi ikke er på plass, er ihvertfall tankene og ideene på plass. Det kribler i kropp og fingre etter å få satt ut i livet det jeg har i hodet. Så her har jeg nå tatt frem noen stoffer som jeg har tenkt å bruke til en gave. Så får vi se da, om den blir ferdig til damen har bursdag i slutten av februar...  Må jo holde litt hemmelig hva det skal bli, så følg med fremover hvis du har lyst å se hva sluttproduktet blir !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar