Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

mandag 23. april 2012

Veske til handleturen

Denne veska har jeg sydd etter mønsteret "Paris in spring" fra MyQuilt nr 4/2011. Synes den så så tøff ut, og så har jeg lyst å sy litt vesker for tiden. Det er en liten stund siden jeg begynte på denne så det går ikke så veldig fort :-) Stoffet er fra Stoff og Stil og hankene har jeg sydd av skinn og stoffet i veska. Da ble de stødige og fine. Har brukt habalonvatt som også gjorde at veska ble støding. Plastlomma i fronten ble en fin detalj og innvendig lomme er på plass. Tror nok jeg vil pynte den med et anheng som passer :-)



6 kommentarer:

  1. Veska ble kjempefin ! Jeg har lyst til å sy meg ei ny veske.. får vente til etter konfirmasjonen i huset. Moro å ha ei veske som ikke alle har ! Ser stødig og god ut :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar. Moro med vesker, sjø! Lykke til med konf. forberedelsene :-)

      Slett
  2. Den var kjempetøff Linda :) nå ble jeg inspirert til veskeproduksjon også..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Trine. Artig at du likte den :-) Å gi andre inspirasjon synes jeg er kjempeflott !! Klem

      Slett
  3. Å så flott veske. Jeg har sett dette stoffet på Stoff og Stil i Trondheim, men tenkte ikke at jeg kunne sy veske av det. Tøfft

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! Jeg hadde kjøpt stoffet med tanke på noe annet, men det har det ikke blitt noe av enda, så da syntes jeg det passet å bruke det til denne veska. Artig at du likte den! Har lur-kika innom bloggen din også :-) de adventsløperne var bare helt nydelige. De må jeg nok prøve meg på jeg også! Legger deg til bloggliste mi, jeg :-)

      Slett