Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

lørdag 12. mai 2012

... og flere kort...

De siste kveldene har det blitt til et og annet kortet igjen. Må forberede meg til sommerens markeder så jeg har litt å vise fram da også! Her er noen av de siste :

Fant ut at jeg skulle samle flere kort på et bilde og det tenkte jeg først på da jeg hadde pakket dem. Derfor glinser det litt i plastlomma og konvolutten ligger bak, men pytt-pytt !




2 kommentarer:

  1. Hei
    Via en annen blog dukket du plutselig opp,ingen dum ide!Skal selv lage et kort til min fars 70 årsdag,og mammas 67 årsdag,alt i mai,måtte få noen ideer.Utstyr har eg rikelig av,handlet litt i dag også,tilfelle for lite,sikkert!Mamma og eg har dreve litt kortlaging sammen,kjempe skøy,men ho har gått på kurser,eg i det små,men utstyret i orden,Hjelper lite når eg ikke får det til,det er så mye flott å se.
    Beste hilsen Quiltegleder margrethe Jåstad

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har produsert :) veldig bra jobba ! Skal si du er i stimen -artig og inspirerende for oss rundt:) stå på videre.

    SvarSlett