Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

lørdag 29. september 2012

Enkel løper


Denne løperen sydde jeg til en av mine brødre som hadde bursdag for noen dager siden. Rotet litt rundt i stofflageret mitt, og fant at disse fargene ville passe fint til broderen. Syntes den bli litt tam og kjedelig, men med noen kroklisser ble det fort litt liv i det hele. Tror det er et mønster som heter "løper på en kveld", min ble ikke som den men inspirasjonen er hentet derfra. Husker ikke helt hvem som har laget det.  Men uansett, jeg brukte to kvelder.... begynte litt sent så det måtte to kvelder til :-) Pytt - pytt !



Denne har nok mer riktige farger enn på blidet under..

4 kommentarer:

  1. Så fin gave! :O)
    hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  2. Hei, løperen vil jeg tro falt i smak. :) Flott var den, og kroklissene gjorde susen.. Noen ganger er det ikke så mye som skal til for å tilføre det lille ekstra.. :)
    Takk for koselig kommentar hos meg, kan avsløre at jeg knapt kan gå i dag.. hihi.. :)
    Jeg likte veldig godt Bente Malm vesken din.. Hmm.. Tror jeg må kjøpe det mønsteret allikevel.. Har kikket på det mange ganger.
    Ha en fin dag!!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk til deg også for trivelig besøk og kommentar hos meg :-) Bente Malm vesken kan godt anbefales, greit mønster og veeeldig okei å sy. Har faktisk lyst å sy ei til, jeg :-)

      Slett
  3. Hei på deg;)
    Løperen ble nydelig;)
    Følger deg videre. Alltid hyggelig å finne bloggere fra trøndelag;)
    God helg;)))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett