Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 19. september 2012

Små vesker / selskapsvesker


Jeg er så heldig å ha fått noen biter med bl.a. skai og skinn og her har jeg laget noen små vesker av noen av skai- stykkene. Har rundet av litt i ene enden så klaffen ble myket opp litt. Sydde trykknapp til lukking og pyntet de med noen fine dingser, disse har jeg også fått :-) Er så heldig å ha gode venner og familie som tar vare på slike fine ting til meg :-)



Ei brun og ei sort, den brune er pyntet med litt blonde, den sort fikk være nøytral :-)

Har brukt lenker til reimer, den brune er litt langre enn den sorte.


Innvendig har jeg kun fòr. 



Pynten her er en fin øredobb som jeg sydde fast. Fargene kommer dessverre ikke så godt fram på bildet, men de går i litt hvit, gull og blank.

 
 

Dette er en glassten jeg fikk av min mor, pynten i midten er i sølv, det kommer heller ikke så godt fram på bildet. Er dessverre ingen flink fotograf, men-men prøver så godt jeg kan :-)

3 kommentarer:

  1. De var fine, likte knappene du har brukt godt! :O)

    SvarSlett
  2. SÅ flotte disse veskene ble. Liker så godt at man er kreativ og disse knappene dine er jo virkelig flotte.
    Likte også vesken i blått. Åhhh, lekker farge:-)

    SvarSlett
  3. Hei
    Kjempefine selskapsveske,med minneknapper.Den tyrkisevesken er kjempefin,mye arbeid i den!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett