Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 7. november 2012

Selskapsveske

Da har jeg laget ferdig "Amandas" selskapsveske etter mønster fra siste MyQuilt (nr 4/2012). Jeg er veldig inspirert av syglad sin blogg, hun har laget flere varianter av denne veska. Og de ble bare kjempelekre. Denne veska blir et bidrag til til messa i helga, men huff, har ikke tid til å blogge nå da vet dere, må jo fortsette å sy litt :)) Vi snakkes, nei, blogges ! :)

Det er ikke så lett å finne godt nok lys nå når det er mørkt nesten hele døgnet og når veska er sort.

Jeg quiltet med litt forskjellig for at ikke stoffremsene skal rakne etter litt bruk.

Likte veska veldig godt, fin størrelse til selskapsveske, ikke for liten og ikke for stor :)

3 kommentarer:

  1. Denne ble kjempelekker Linda , så flink du er. Artig å se at du eri rute til helgas messe. Du har laget mye forskjellig og har mye spennende å by på :) stå på og lykke til i helga;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Trine. Synd du ikke får sett messa i år, men ha en riktig fin tur og ei koselig helg. Klem

      Slett
  2. Takk for hyggelig kommentar :O)
    Stilig veske du har sydd,
    lykke til på messe!

    SvarSlett