Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

fredag 9. november 2012

Sminkepunger

Disse fire sminkepungene skal bli med på messa i helga. Jeg hadde noen små biter med litt tynn semsket stoff, og når jeg pukket fram eska mi med blonder og kroklisser, fant jeg noe som passet til alle sammen. Og så quiltet jeg med pyntesømmer, den inspirasjonene har jeg fått hos Quiltefrua som har oppfordret til å bruke de fine sømmene vi har på maskinene våre. Det er så sant, så sant, jeg synes det er kjempefint å bruke pyntesømmene, jeg har ikke så mange men de er fine de jeg har. Så takk til Quiltefrua for oppfordringen :) Skal vise flere varianter av sminkepunger senere :) God helg !






3 kommentarer:

  1. Disse var jo kjempesøte. Er sikker på at de får bein å gå på på messen :-) Lykke til :-)

    SvarSlett
  2. Så fine,
    lykke til på messen :O)

    SvarSlett
  3. Ja, det har Du rätt i, att vi har många fina sömmar på våra symaskiner som vi kan använda oss av som dekoration. Det var snyggt att Du satt spets på toalettväskorna, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett