Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

mandag 31. desember 2012

GODT NYTT ÅR !!

I romjulen for et år siden satt jeg her og laget bloggen min. Det har har vært et kjempespennende år, med masse besøk og mange hyggelige kommentarer. Så tusen takk til alle som har vært innom og til dere som har gitt så hyggelige tilbakemeldinger. Det inspirerer til å fortsette i samme driv også i 2013 :) Denne jula har vært bare avslapping, nesten litt kjedelig innimellom, men greit å kjenne litt på det også! Men, må si det begynner å krible litt nå ja :) Og det er et MEN, for jeg MÅ rydde på syrommet mitt før jeg tar fatt igjen. Før jul ble det ikke rydda en stoffbite heller før neste prosjekt var på gang, så da kan dere tenke dere... KAOS !! Og ikke nok med det, alt annet har også blitt lagt i haug der inne.... Har begynt så smått å rydde, og skal ta ei økt i dag også :)  Så starter jeg 2013 med et ryddig og inspirerende syrom igjen ! GLEDER MEG !!!! Først skal vi feire nyttårskvelden med gode venner, blir kjempekoselig :-) Ønsker alle dere som besøker bloggen min samt alle andre bloggere ET RIKTIG GODT NYTT ÅR !!

Her er de andre hjertene jeg laget før jul, ble også gitt bort til noen jeg er glad i :-)


4 kommentarer:

  1. Tusen takk for fine kommentarer på bloggen min. Ønsker deg et riktig Godt Nytt År.
    Nydelige hjerter du har laget :-)

    SvarSlett
  2. Så fine hjerter!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år :O)

    SvarSlett
  3. Nydelige hjerter du har laget Linda:)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å følge deg i 2013 også! Et godt og kreativt nytt år ønsker jeg deg! :o)

    SvarSlett