Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

lørdag 8. mars 2014

Trivelig selskap

I dag har vi hatt besøk av vår datter, og hun skulle pynte et bjørke-hjerte hun laget da hun var sammen med oss på hyttetur for et par uker siden. Ferske nyskudd ble sanket i skogen og disse ble festet sammen til dette hjertet.


Og når mor finner fram alt utstyret fra skuffer og skap er det nok å velge i ... Vi kosa oss skikkelig i ettermiddag i alt rotet på spisebordet :-)


 Og her er resultatet hennes, hun ble veldig fornøyd selv og mor er selvfølgelig veeeeldig stolt da :-) Synes det ble skikkelig flott !


Og mitt prosjekt i ettermiddag var et dåpskort jeg skulle lage for min mor og far. Siste tilskudd med  oldebarn skal døpes neste helg, ei av mine nieser har fått sitt andre barn. Og her ble mitt resultat for dagen, fornøyd! :-)


4 kommentarer:

  1. Kreativ mor og like kreativ datter! Hjertet ble knallfint, og dåpskortet vakkert!

    SvarSlett
  2. Ååå så fin hjerte. Du har all grunn til å være stolt:))

    SvarSlett
  3. Så inspirerende at du deler Linda :) Veldig fine resultater. Som mor så datter, dere er kreative og flinke begge to. Artig !

    SvarSlett
  4. Så fine tinge dere har laget :)

    SvarSlett