Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 22. februar 2015

Navnedag !

Vår lille Matheo hadde navnedag forrige søndag, og det ble en flott dag med seremoni i Olavshallen og selskap etterpå med familien. Ikke helt i form, sov hovedpersonen seg gjennom seremonien. Selskapet ble holdt med tanter, onkler, besteforeldre, oldeforeldre og faddere tilstede. Jeg som farmor hadde da et oppdrag selvfølgelig, å lage kort for div. givere. Her er 3 kort som ble forært den lille på dagen:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar