Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 8. april 2015

Påskeløper

Vel overstått påske til dere der ute :-) Tilbake til hverdagen er ganske ok, selv om jeg må si at jeg kan venne meg til å ha ferie også.. he-he !

Til utstillingen jeg var med på før påske, laget jeg denne enkle påske-løperen. Har hatt noen flotte stoffer liggende som jeg "nesten" ikke har hatt råd til å bruke.... hmmmm. Men nå måtte jeg bare bruke noen av dem, så får jeg se hva det blir av de andre. Denne ble applikert med noen egg som jeg synes gjorde den litt mer spennende med enn uten ! Stoffene ble kjøpt i fjor vår da syklubben min var på Steinkjer-tur.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar