Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 15. januar 2012

Hjerteprosjektet ferdig!

Phu !! Da er endelig hjerte-prosjektet mitt ferdig. Har holdt på med det en stund nå, gjort litt og litt i små stunder inntil blokkene ble ferdige. Så raste det avgårde gitt, fikk tak i stoff til gitter og ramme på Quiltegården på Heimdal tidligere denne uka. Siden da har det gått unna, (måtte ta opp 2 sømmer bare da jeg sydde sammen 3'er blokkene feil, men pytt-pytt, hva gjør vel det ?) For NÅ ER DET FERDIIIIIG !!!


Duken har fått plass på spisestua der den var tiltenkt, ble veldig fornøyd med resultatet da :)

4 kommentarer:

  1. Den ble bare kjempefin :) virkelig ! passer perfekt til spisebordet - nå ble jeg inspirert :)

    SvarSlett
  2. Hei Linda!
    Gratulerer med fin blogg! Skjønner godt at du er fornøyd med hjerteduken, den ble veldig fin. Gleder meg til å se ditt neste prosjekt!
    Hilsen Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, kjempeartig å være i gang da!
      Koslig at du likte duken, tar den nok med på neste symøte også!

      Slett