Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

lørdag 21. januar 2012

Sminkepung

Har lage 2 varianter av liten sminkepung. Den første er laga etter mønster fra Stoff og Stil hvor også låsen er kjøpt. Stoffet var en liten remse av et nydelig brokadestoff jeg fikk fra min mor for ikke lenge siden. Det ble 2 punger med lås og det som var igjen ble den andre varienten. Alt stoffet ble utnyttet til den minste cm.




Denne har ikke fått låsen sin enda.... Må visst en tur på Stoff og Stil igjen..


Og her er den andre varienten:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar