Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 22. april 2012

Glidelås-anheng

Håper alle har hatt ei fin vår-helg! Vi har vært på hyttetur ved havet og hatt ei kjemefin helg med fiske og håndarbeide. Mannfolka har fiska og vi damene har puslet med litt håndarbeide. Jeg hadde ikke noe håndsying å ha med meg så det ble å lage noen flere glidelåsanheng i makrame etter møster fra MyQuilt. Disse jeg viser er mellom 6 og 12 cm lange.

Anheng på min weekend-bag

Disse er ca 8-10 cm lange

Den til venstre ble litt mørk på bildet, plommerød


2 ca 7 cm, den i midten ca 10-12 cm, rosa/hvit/sølv

Huff da, litt urolig på hånda.... men disse er i rosa-toner

Litt urolig her også dessverre, disse i sort/gull og hvit/gull

3 kommentarer:

  1. De ble kjempefine Linda :)og jeg er så heldig å ha sikret meg flere av dem! Ha en fortsatt fin og kreativ uke :)
    Trine

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha, Trine og tusen takk for hyggelig tur i helga!

    SvarSlett
  3. Disse var kjempefine!! For en super idé, det er noe jeg kan lage sammen med datteren min på 10 som er en racer på makramé!! :)

    SvarSlett