Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 17. april 2012

Oppbevaringsboks

Denne oppbevaringsboksen har jeg sydd sammen med flere syvenninner i syklubben min og ideen er det britt`s hobbygleder som deler med oss. Bruker bokser av ulike slag som f.eks. pepperkakebokser. Kjempepraktisk sak med rom for mange sysaker eller andre duppedingser.  Skal bli rydding på syrommet nå ja!

Små lommer på utsiden......



....... og små lommer på innsiden !

2 kommentarer:

  1. Denne var fin og praktisk!

    Takker for hyggelig hilsen hos meg :O)

    SvarSlett
  2. Denne ble kjempefin Linda, nå ble jeg inspirert - tror jeg skal driste meg på en ny variant :)Et bra miljøvennlig, gjenbruksprosjekt som kan brukes til mye.

    Trine

    SvarSlett