Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 20. mai 2012

Flere kort

Som dere ser er jeg fortsatt i kortproduksjonen. Her viser jeg noen av de jeg har laget denne uka. Må jo ha litt å vise fram på markedene i sommer, vettu ! Så minsker det litt i bunken også etterhvert, og det er jo bare artig !! Ha ei strålende uke, for nå kommer sommeren også til trøndelagen :-)

Noen flere i gammelt design som jeg er så glad i :-)

Til små prinsesser...

..... og små sjørøvere.

Til våre ny verdensborgere...

... og en hilsen til de som ikke lenger er iblandt oss.

1 kommentar:

  1. Så fine :) skal si du er produktiv for tiden - kjempeartig ! du er flink Linda, gleder meg til marked.

    SvarSlett