Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 13. mai 2012

Fortsatt kort-laging

Ja, jeg er fortsatt godt i stimen med å lage kort, og i dag har jeg skikkelig kosa meg på systua mi.
Her er noe av det som ble til i dag :-)
Ha ei fin arbeidsuke,  om enn noe amputert med 17. mai rett om hjørnet!

Ååååå,  er så glad i disse gamle motivene...

Kort til små gutter :-)

Søte englemotiver !

Motivene er gamle fly og synes de kan passe til mannfolk. Synes kort til menn kan være en utfording da jeg er veldig glad i glitter og stas :-)

Bildene her var så store at kortene ble dobbelt så store som de andre jeg har laget.

1 kommentar:

  1. Nydelige kort med herlige bilder:)
    Takk for hyggelig ord i bloggen min.
    Klem Connie

    SvarSlett