Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 28. oktober 2012

Mere advent

Har sydd 2 advent-brikker med stjerner. Har ikke mønster på disse men har sett lignende løper med kvadrater i midten og med stjerner aplikert på. Synes stjerner er så flott, gjør seg så godt synes jeg :-) I midten her har jeg litt grov lin, strøk på en vliseline på baksiden for å få det litt mer stødig, linet er jo så "lealøst" som vi trøndere sier :-) sydde så en ramme rundt, aplikerte på stjernene og sydde lykkekanten til slutt. Lilla og hvitt er rent og pent synes jeg, så ble godt fornøyd med resultatet ! I dag har kail'n og jeg rundtvasket stua og spisestua, åhh så deilig å være i gang... ! Skal etterhvert en tur på syrommet mitt igjen så får jeg se om noe kan bli ferdig i dag også... :-)


9 kommentarer:

  1. Det var verkeleg flotte adventsbrikker.
    Stjerner er flott, ja.

    SvarSlett
  2. Hei
    Kjempeflotte adventsbrikker,og vi må sy de selv skal vi få noen!Levrandørene for gardiner og duker har lite av slikt,de mener det er for lite etterspørsel av slike ting,samme med påske.Merkelig,kofor spør mange etter det da når tiden nærmer seg!Du er heldig du,som har storvaska stua,har ikke lyst,men det må gjøres,og vi tar det også i lag heldigvis!Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  3. Disse var virkelig flott Linda :) kjempefine med stjerner - jeg blir inspirert !

    SvarSlett
  4. Oi,det er jammen ikke lenge til advent nei... Nydelige brikker, liker veldig godt stjernene.. :)
    Ha en flotters uke!!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  5. Kjempefine brikker! Jeg trenger virkelig litt advent/juleinspirasjon nå som julemessa nærmer seg med stormskritt. :o)

    SvarSlett
  6. Hyggelig at du kommenterte i bloggen min,for da fant jeg veien til din blogg også. Og den var ny for meg,men her kommer jeg gjerne innom igjen for du lager så mye fint.
    Jeg ser vi er fra samme by også,så kanskje vi sees engang.
    Skal se om jeg får anledning til å dra på julemessa du skal være på. Legger bloggen din til i blogglista mi jeg,så får jeg følge med når du blogger.

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelige ord i min blogg. Disse var kjempefine. Lilla er en finfin farge til advent :-) Ei deilig tid vi har i møte.

    SvarSlett
  8. Åh, så fina Dina bordstabletter är, tycker jag. De var mycket stiliga med lila och vitt tyg. Ett vackert färgval nu till advent!

    Dollandesign

    SvarSlett