Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

mandag 5. november 2012

Også en løper til advent

Det er så hyggelig med alle kommentarer og tilbakemeldinger på bloggen min, tusen takk til alle som er innom og som skriver noen ord. Har også fått en følger fra Finland, så nå må jeg nok oversette på engelsk også... :) Men det er greit, den er nok litt skurrete så det kan være greit å få rustet den opp litt !
Er som sagt i full sving med å lage ting til de to messene jeg skal være med på, den første nå til helgen. Ååååhhhh, tia strekker ikke til.......!! Men det blir det det blir :) Her er en advent-løper laget ut fra et mønster i Quiltemagasinet fra i fjor. Har byttet ut hjertene med stjerner istedet og litt andre forandringer, så da ble det denne adventløperen.

It's so nice with all the comments at my blog, tank you verry much to all of you that visit me and write some nice words. I have got a member for Finland to, so I have to write at english no.. :) It's ok, long time since I wrote and spoke english so it doesn't matter that I can refrech my knowledge a bit!
Before christmas I will stay at two fairs, åååhh the time runs away from me....!! But I have what I have :) Her is my last advent-tablecloth. Pattern from the Quilt-magazine from last year. I have replaced the hearts whith stars instead. Så here's the results.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar