Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 26. mai 2013

Ipad-mappe

I MyQuilt nr 1/2012 er det mønster av denne ipad-mappen. Har tenkt å sy denne i lengre tid, men rekker ikke over alt jeg har lyst til... Hmmm, ja sånn er det bare :-) Men nå er den ene laget ihvertfall, i sort lin og rester fra ei veske jeg har sydd tidligere. Har vattert med bordvatt og foret med fleese. Lukkinga ble borelås på denne. Synes den ble litt lita, men har ikke ipad selv så jeg får prøvd den ut. Må vel oppsøke noen som har en ipad så jeg får sjekka om den passer... :-) Skal på et par sommermarkeder snart så jeg tenkte å ha med meg noen av disse.



3 kommentarer:

  1. Jag tycker att Ditt lilla etui ser gulligt ut!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Ipad mappen din var tøff , fine farger ilag :) jeg og har lyst til å sy mer enn jeg får tid til (sukk) slik er det bare :)

    SvarSlett
  3. Så fint dette etuie ble og i koselige farger :-)

    SvarSlett