Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

onsdag 22. mai 2013

Kaffe-brikker

8 stk ble det i denne omgang. Kjøpte en liten bit på Stoff og Stil som jeg tenkte at dette skulle jeg bruke til aplikasjon, og her ser dere resultatet. Den lille maritime stoffbiten var ikke stor, men motivene var satt sammen tett i tett så det var kjempegreit å klippe dem fra hverandre. Har vel ca halvparten av stoffbiten igjen, så det kan nok bli flere etterhvert :-) Målene er 24,5 x 34,5 cm og er quiltet med skrå ruter. Kan nok passe godt på hytta ved sjøen, i båten, i naustet eller hvor det måtte være :-)









4 kommentarer:

  1. Kjempefine Linda - så flink du er :) jeg blir inspirert !

    SvarSlett
  2. Detta är åtta mycket stiliga bordstabletter med maritimt tema. Och Du har quiltat och sytt dem jättefint, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Så fine , og for et flott ide å bruke motivene slik :)

    SvarSlett
  4. Disse ble kjempefine. Enkle, men så flotte :-)

    SvarSlett