Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

torsdag 11. desember 2014

Babynest til barnebarnet !

Kail'n min og æ var så heldige å bli besteforeldre til en lite gutt i oktober.  Og da måtte jo farmor sy et babyrede til lillegutt. Mønsteret fant jeg på Stoff og Stil og stoffene er også kjøpt der. Lillegutt som har fått navnet Matheo koser seg i denne både i sofan, i vogna, i senga sammen med mor og far og ellers hvor det måtte være :-)



Hvis noen er interessert har jeg 2 stk liggende for salg.

2 kommentarer: