Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 30. desember 2014

Julegave

Fikk en forespørsel om å sy en løper i sort-hvit med røde hjerter, og det tok laaaaang tid før den ble ferdig... Hele sommeren i trøndelag var jo så fin og høsten med, så det gikk langt ut på høsten før jeg i det heletatt satte meg til på syrommet :-) Så det ble julegave dette, til min kjære søster og svoger. Hun er aktiv i sangkor så hva passet ikke bedre da enn litt stoff med noter ? :-) Ellers valgte jeg en tittekant i rødt også for å få en kontrast mot det sorte.

Hjertene har jeg plassert etter eget ønske

2 store hjerter på hver sin kant
o
Og 3 + 1 små hjerter plassert etter eget hode

Ønsker alle dere der ute en riktig fin nyttårsfeiring i morgen ! ;-)

2 kommentarer:

  1. Veldig fin løper,Linda. Regner med at mottakerne ble glad for denne. :-)
    Berit

    SvarSlett