Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 24. november 2015

Crasy-quilt toalettmappe

I quiltelaget mitt hadde vi crasy-quilt som tema for en stund siden og quilten har ligget siden, uferdig... Men nå har jeg sydd den inn i ei toalettmappe med ramme av et fint beige/gull-stoff kjøpt hos Nothern Quilt på Steinkjer. Så synd at bildet er litt uklart for den er mye finere i virkeligheten :-) Små rester er brukt fra tidligere prosjekter og jeg ble fornøyd med resultatet!


Inni laget jeg ei stor lomme på den ene siden og to lommer på den andre siden, kjekt å ha småting i så de ikke "forsvinner" i alt det andre :-)

Og baksiden ble sydd sammen av reste-remser også fra tidligere prosjekter, med ei lys stripe der jeg gjentok stoffet fra ramma forran.

7 kommentarer:

  1. Verkligen en stilfull toalettväska, tycker jag.
    Mycket fin!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Lykke er å få ferdig noe som har ligget på vent en stund:) Flott toalettveske!

    SvarSlett
  3. Stilig mappe og kreativ bruk av rester :)

    SvarSlett
  4. Koselig og praktisk! :) Artig når man får brukt opp noe av det man har liggende.

    SvarSlett
  5. Den ble lekker! Liker godt slik crazy quilt for da vet en aldri resultatet.

    SvarSlett
  6. Denne mappen likte jeg godt, fine farger :-) Fin dag til deg..

    SvarSlett