Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

søndag 22. november 2015

Marius-sett

Vår kjære, lille Matheo ble1 år her om dagen og da fikk han dette marius-settet fra farmor og farfar :-) Jeg startet på genseren i sommer og ble ferdig med lua og genseren noen dager før "dagen" ! Noe som betød at jeg måtte til ei hyggelig nabodame og be henne strikke buksa for meg... Jeg er ikke så god på strikking, det er vel år og dag siden jeg strikka et par sokker. Så det var utfordende nok for meg å strikke genseren og lua. Men jeg kom i mål og det ble jeg veldig fornøyd med :-) Det blir kanskje litt strikking fremover, men noen store prosjekter blir det nok ikke :-) Lua fòra jeg forresten med et tynt fòr i tilfelle den skulle klø litt.



HEIA - HEIA  ROSENBORG !!!!!!

2 kommentarer: