Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

tirsdag 4. september 2012

Koslige bilder

Jeg er ikke så flittig med bloggingen for tiden, men pusler litt på rommet mitt allikevell.  Er titt og ofte innom bloggene til dere der ute og ser masse flotte arbeider, åååå -  det er jo så inspirerende !!! Disse bildene jeg har laget her har jeg tenkt å ha med meg på kunst- og håndtverksmesse i november. Huff og huff, tiden renner litt fra meg, det er jo ikke lenge til !!! Har laget flere eksemplaerer av hver og skal nok lage flere også, har solgt noen, og noen er gitt bort i gaver. Pynter ikke så veldig mye på bildene da jeg synes de er så dekorative i seg selv.

Ei ballerina og ei søt jente.



Nydelige engler...

Og ei søt lita jente til...

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder du har laget Linda, disse vil gå som varmt hvete rød ;)

    SvarSlett
  2. Mente selvsagt :som varmt hvetebrød !

    SvarSlett
  3. Nydelige kort du lager :-) Finest er de kortene som er hjemmelaga :-))Spennende med messe ! Synd å si det, men tida går fort mot jul nå. Får bare kose oss med juleforberedelser; tid for det nå :-))

    SvarSlett
  4. Hei
    Nydelige bilder,som helt sikkert kommer til å gå på messe.Lykke til med å lage mer og på messe!Nederste bilde hadde vi på en liftgardin for salg der eg jobber,vips så var de borte,og levrandøren kunne ikke skaffe mer!Takk for koselig komentar på sommerfuglene!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett