Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

mandag 15. oktober 2012

Noen flere kort.....

Ja som sagt, her er noen flere av kortene i produksjonen min :-) Bruker tilbehør kjøpt i forskjellige hobbyforretninger samt at jeg klipper og lager en del av motivene selv. Kjempeartig og veldig avslappende hobbyarbeid :-)



4 kommentarer:

  1. Flotte kort du har laget!
    Og takk for hyggelige ord i bloggen min :O)

    SvarSlett
  2. Skal si du er produktiv for tiden Linda- artig. Du har så mange flotte kort til ulike anledninger. Du er så kreativ og flink og det inspirerer :)

    SvarSlett
  3. Så flotte kort. Imponerende:))

    SvarSlett
  4. Nydelige kort du har laget :-)
    Det er kjempegøy og lage kort og sette sammen farger og motiver - blir litt som når man syr.....
    God helg

    SvarSlett