Velkommen til bloggen min!

Heisann og velkommen til bloggen min! Jeg setter stor pris på at du kommer innom og ser hva jeg driver med. Du er hjertelig velkommen til å skrive noen ord også hvis det passer, så kanskje jeg kan besøke deg også om du har blogg? :-) Om det er noe du fatter interresse for kan du bare sende meg en mail på lind-jac@online.no så kontakter jeg deg så fort jeg kan. Jeg kan også ta i mot bestillinger om det er noe annet du skulle ønske.

fredag 19. oktober 2012

Kort er gøy !!

Ja det er det jammen meg :-) Jeg klarer nesten ikke stoppe å lage kort, har så mye fint å lage av og så mye ideer i hodet mitt at det nesten bobler over. Men nå stopper jeg for denne gang, det kan jo være greit å ha noen ideer til neste runde også! (får håpe jeg husker dem da.. he-he) Her er noen av de siste jeg har laget for å ha med på messer 11.-12. november og ei først i desember.
Jeg sliter litt med nedlastingen av bildene til bloggen. Av en eller annen merkelig grunn snur bildet seg når jeg laster det ned fra datamaskinen selv om bildet ligger riktig der.. Da må jeg gå på bildet på datamaskinen, snu det en gang og så snu det tilbake igjen. Når jeg da laster det opp til bloggen blir det riktig... Forstå det den som kan, jeg forstår det ihvertfall ikke..... sukk ! Derfor tar det LITT TID å blogge et lite innlegg som dette, atter sukk!
 
 








3 kommentarer:

  1. Fine kort du har laget!
    God helg til deg :O)

    SvarSlett
  2. Igjen Linda - flotte kort du har laget:) Skjønner at du storkoser deg med produksjon :)Gleder meg stort til årets julemesse og muligheten til å se alt du har med.Det blir bra :)

    Enig med deg om at Blogging tar tid og kan til tider være en teknisk utfordring...men artig lell !

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar. :) Så mange flotte kort du har lagd. Det er virkelig en super hobby vi har.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett